Blah blah blah!

Eftersom Charlotte har gått till jobbet och jag blev kvar ensam hemma, så tänkte jag slänga upp lite filmer från Oslo, enjoy! (Jag tror Tobbe gillar första filmen bäst!)

Okej, film nummer 1 är vi på Oslos operahus och jag sjunger allas våran favoritlåt: "Hejdå min bajskorv", tyvärr är filmen inte så lång, men det är tillräckligt i alla fall!
Emma sjunger på operan!



Film nummer 2 så sitter vi på vårat hostellrum och väntar på Mats. Helt plötsligt (ingenting förbestämt) så får jag för mig att hoppa upp på en stol, precis när Challe börjar filma. Vilken tajming! Man får också höra Challes vackra sångröst!
Emma dansar och Challe sjunger!

 


Film nummer 3 så sitter vi på operahuset och tar det lugnt efter en ganska hård utekväll, det framkommer i filmen. Lyssna gärna på min fina förklaring i slutet.
På operahuset i Oslo




That's all for now. Men det kommer mera och den som väntar på någonting gott...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0